O dobrém jménu
Podpora médií letošnímu Světovému dni ústního zdraví (SDUZ) je naprosto rekordní! Máme oficiální partnerství s Českým rozhlasem a s Českou televizí, ale připojila se prakticky všechna větší média už v předstihu. Vznikají jak rozhovory, tak i přímá pomoc v podobě bezplatně vysílaných sponzorských spotů. Z malé akce, která začínala na náměstích větších měst, aby upozornila na význam prevence i stomatologie, je důležitá událost. Chtějí se s ní spojit nejenom výrobci prostředků pro dentální hygienu (těm SDUZ neustále zvyšuje kumulativní obrat), ale novinkou je, že to „dělá dobré jméno“ bankám či velkým mediálním domům.
Velký dík patří celému týmu SDUZ a zejména partnerům v Praze i jednotlivým zapojeným OSK a ordinacím. To vše dělá dobré jméno české stomatologii v době, kdy se řada populistických politiků snaží prodloužit si kariéru výkřiky o „drahotě a nenasytnosti stomatologů“. Většinou jsou to lidé, které živí konkurence v boji o veřejné peníze – všelijaké fakultní, krajské a městské nemocnice či záchranné služby. Popřípadě vlastní nějakou tu stomatologii a rádi by levného zaměstnance.
V tomto LKS najdete upozornění na další edici „ceníku“ stomatologických výkonů (str. S31). Velký dík tvůrcům v čele s viceprezidentem ČSK MUDr. Robertem Houbou, Ph.D. Ty navyšující se peníze, které nám pomáhají v současné krizi, kdy pacienti šetří, jsme získali také díky dobrému jménu Komory, které si pečlivě budujeme třeba i akcemi, jako je Světový den ústního zdraví.
18. 3. 2023
LKS. 2023; 33(3): 39
Autor:
Fotografie
- Ladislav Šolc
Rubrika:
Téma: